woensdag 2 oktober 2013

TIP!! Lidl bier & more..................





Vul hier je gegevens in voor de terugbetaling.
Ik betaalde € 2.35 voor een pot bij AH, 
dus kost de pot mij per saldo nog slechts 35 cent. 
Makkelijk om zo'n pot achter de hand te hebben.......

Ook bij de Makro weer een actie:  bij aankoop van een megapak toiletpapier Luxana 3x30 rollen á € 20.00 ex. btw ontvang je een voucher van 20 euro. Deze is dan naderhand weer in te wisselen op een volgende aankoop van min. 50 euro!! Er gaan geruchten dat je niet één bon van 20 euro Je krijgt dan twee vouchers van tien euro wat betekent dat je dan dus eerst voor min. 100 euro iets moet kopen voordat je ze beiden kunt inwisselen :-(( ik heb wel de folder bewaard waar op staat dat je één voucher van 20 euro krijgt. Overigens is het papier niet echt voordelig! Ik heb uitgerekend dat als ik deze aanbieding koop ik eigenlijk € 6.05 meer betaal op deze hoeveelheid t.o.v. het merk wat ik anders koop. Maar dan nog zou ik 14 euro voordeel hebben mits ik de bon ineens mag inwisselen. Tevens zat er nog weer een 15% kortingsstickervel bij de folders deze plak ik op de grootverpakkingen kattenbrokjes die dan weer iets goedkoper uitvallen. We gaan het zien...

En als je hier je gegevens invult krijg je per omgaande een voucher toegemaild waarmee je bij de bibliotheek een gratis exemplaar van het blad Pippo (voor kleintjes van 1-3 jr.) kunt ophalen. De actie loopt tot 13 oktober maar op = op!

Dan nog een leuk voorleesboek via KV: bij aankoop van twee actieproducten mag je gratis een leuk voorleesboek uitzoeken, ik zag o.a. Piet Piraat en Bobo liggen....misschien alvast voor de Sint??


De aanbieding geldt op alle producten van bovenstaande merken, dus je kunt zoeken naar de goedkoopste twee.........Neem dan gelijk als je het kan gebruiken een voordelig treinkaartje mee :-)
Is wel alleen geldig in het weekend maar ook tot 19 januari, dus best lang. Er circuleren trouwens ook kleine gevouwen foldertjes van de NS met 350 euro??? aan kortingsbonnen waaronder een code voor 2 gratis railrunners en een code voor 2 dagkaarten voor 25 euro (er zijn trouwens meerdere varianten van de folder in omloop, afhankelijk van het abonnement denk ik) Vraag eens rond in je familie en kennissenkring als je ze kan gebruiken!! Deze folder beland vaak ongebruikt bij het oud papier, zo zonde...........Ook nog een leuke extra bijkomstigheid: de NS verloot onder iedere 100 klanten die hun e-mail adres achterlaat voor het per mail ontvangen van extra Spoordeelvoordeel op - ns.nl/mailadres - een e-reader. Met 13000 mailings minder per gewone post sparen ze daarmee 1 boom voor papierproductie, toch lief ;-p






Geen opmerkingen:

Een reactie posten