Na een heerlijke vakantie in Tuinesië zijn we alweer ruim een week terug en aan het werk. De goeie en minder goeie werkbesprekingen hebben we gelijk ook alweer aan den lijve ondervonden dus de spirit is er weer helemaal!!! JutMan heeft gelukkig zijn "vaste" contract binnengesleept (dus vlag uit en taart eten ;-) maar het mijne word per 31 december ingekort met 8 uur, het worden er steeds minder........Begonnen met 32 en nu dus terug naar 20, verspreid over ?? dagen. En ook niet wetende voor hoelang die 20 zelfs nog gegarandeerd zijn, dus tijd om de horizon te verbreden. Wat gaan we doen als we later groot zijn, in mijn geval na de 50.......................nieuwe ronde nieuwe kansen! We zullen het zien. In ieder geval zullen we in rap tempo de hypotheek verder gaan aflossen dan is dat in ieder geval geen molensteen om onze nek en wonen moet je toch. Eerst vandaag mijn examenstukken inleveren voor opleiding 1, ondertussen een vervolg uitzoeken, nog een paar uurtjes werken op een vestiging en vanavond middelste Jutter van het vliegveld ophalen. Ik zou eigenlijk nog naar een Lets bijeenkomst gaan maar heb toch besloten hiervan af te zien, het feit dat je toch in baar geld nog een jaarlijkse bijdrage moet leveren strookt niet met mijn plannen voor een geef/deel/ruil economie.
Op naar weer een vol, energiek blog waar mijn gedachtenkronkels weer een plek zullen krijgen
en waar ik hoop ook wederom veel kortingen en tips te kunnen delen voor & met elkaar!!
Happy Summer





