maandag 11 december 2017

Dear Monday, I Love You



De kop is eraf, de week weer begonnen........en met sneeuw! Niet zo belachelijk veel maar wel zodanig dat de boel al ontregeld is. Zoonlief kan vandaag niet op stage komen in de grote stad omdat er pas weer vanaf 10.30 uur "mogelijk" treinen gaan rijden. Hij was om 8.00 op het station dus het stage adres maar gebeld en de situatie uitgelegd, dagje extra vrij. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ik zal toch op een of andere manier wel naar mijn werk moeten komen en ook manlief mag vannacht weer op pad, hij kan de auto pakken maar ik niet want onze tijden overlappen elkaar. Als ik thuiskom vanavond moet hij al weg zijn. Dat wordt de slee pakken hahaha! Gister aten wij rijst met vlees uit de vriezer en daarbij een bloemkoolprutje van een kool die op moest. Daar heb ik een bakje van apart gehouden voor vanavond en de mannen maken voor vanavond ovenpasta, dan hoeven ze geen rekening te houden met mijn vegetarische variant. Ik hoef gelukkig geen uitgaven te doen vandaag want het weekend bracht onvoorzien toch extra uitgaven met zich mee. We misten een kat en manlief had gelijk het idee dat hij was weggevangen door de dierenambulance (er staan vangkooien in de buurt om wilde kittens weg te vangen) dus gebeld en ja hoor we konden komen want zo aan de beschrijving te horen was het de onze.......de bijbehorende rekening was echter € 42.50 en daarvoor sprak ik ons karige buffertje maar aan. Het is natuurlijk géén optie ons poezebeest daar te laten zitten. Hij is nu gechipt (als enige van de 5) zodat hij bij een evt. volgende vangronde gelijk weer wordt losgelaten. Ik ga de kachel nog een lekker oppotten, kippen voeren en hout erbij halen voor de hele dag en avond zodat ik ook nog kan doorwarmen als ik vanavond thuiskom. We gaan zien wat deze week ons brengt.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten