woensdag 25 maart 2015

Shocking telefoonrekening........


Wat????? ik heb veel te veel gebeld en moet nu bijna 8 euro bijbetalen voor verbruik buiten mijn bundel, dit was wel ook inclusief een noodzakelijk telefoontje naar een betaald 0900 nummer die kostte al bijna 2 euro dan tikt het aan natuurlijk.........Herstel, ik heb het al betaald - au haha - ook zo leuk hè die mailtjes dat de rekening klaarstaat, die krijg ik tegenwoordig als het bedrag al is afgeschreven zo attent :-( Ach als ik om me heen de bedragen hoor die maandelijks neergeteld worden voor het almaar mobiel bereikbaar zijn dan is dit peanuts, ik heb een abonnement van wel helemaal € 5.08 per maand waarvoor ik wel 100 belminuten en sms'jes heb. Internet heb ik er nog steeds niet op, er is overal volop gratis wi-fi en anders maar niet, dat hou ik nog steeds vol :-)))))) normaliter kom ik er wel mee uit maar aangezien ik de laatste tijd regelmatig voor zoon & bonusdochter dingen moest regelen ging ik deze keer over de grens. Toch zat het me niet lekker en belde naar de klantenservice (natuurlijk een 0900-nummer, nee was niet te vervangen door een gewoon nummer en kost me alweer 35 cent op de volgende maand rekening grrrr). De lieftallige jongeman aan de andere kant legde me geduldig uit dat de extra kosten kwamen doordat alles wat ik verbel buiten de bundel nog word afgeroomd naar hele minuten á € 0.25 maar géén probleem omdat ik al zo lang klant was mocht hij - speciaal voor mij - het abonnement geheel kosteloos aanpassen naar de verdubbelactie die nu loopt voor nieuwe klanten hoezee!!!! Ik hou nu hetzelfde pakketje maar mocht ik weer over de grens gaan dan betaal ik netjes per gebelde seconde en daarvoor krijg ik nu maandelijks een korting van wel € 0.08 op mijn abo. Moet ik alleen wel weer 24 maanden bij ze blijven plakken............ach ik heb het maar gedaan. Die 35 cent heb ik met 5 maanden alweer terugverdiend, het geregel word alweer minder én het is altijd goedkoper dan een stapje hoger abonnement :-D




3 opmerkingen:

  1. Ik had onlangs een overschrijding van mijn belbundel van maar liefst 25 euro! O.a. door die o zo gehate en ouderwetse 0900-nummers. Sindsdien bel ik ze niet meer... hoewel het soms echt niet anders kan.. Tegenwoordig kun je chatten met een aantal bedrijven, snel, makkelijk en goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou kunnen proberen om te bellen
    via -- vraagAlex.nl?
    Die heeft de 0900 nr veelal vervangen door gewone nr en als je er niet uitkomt bel je geheel via vraagalex.nl zodat je geen extra kosten hebt maar dus gewoon binnenlands nr belt.
    Je bel dan naar een 020 nr en word door verbonden met diegene die je wilt bellen.
    Is echt het proberen waard hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen