vrijdag 21 februari 2014

Zo doe je dat.........hihi



(bron: ?? gevonden op feestboek :-)


12 opmerkingen:

  1. Wat en goeie zeg...dat joch heeft voor de rest van z'n leven iets geleerd...ik ook trouwens haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goeie!! Had ik niet zo snel deze reactie op gehad...

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verhaal. Rubriek Ikje achterop NRC van een paar dagen geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bron: NRC handelsblad van afgelopen zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb ik inderdaad eerder deze week gelezen http://www.nrc.nl/ik/2014/02/15/stuiver/
    Ik heb er smakelijk om gelachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappig, maar eigenlijk ook weer niet, want geeft maar weer eens aan hoe wij genept worden in de winkels met die belachelijke prijzen ,want waarom niet gewoon afgeronde prijzen op het product zelf, en ken gelukkig ook genoeg cassieres die zelf al zoiets gedaan zouden hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met afronden gaan de prijzen omhoog (verlagen doen ze echt niet), dan wordt een blikje van 52 cent 55 cent. Dan is het jochie uit dit verhaal tien cent meer kwijt aan zijn twee blikjes.

      Verwijderen
  7. Ik had hem ook al gelezen op facebook. Zelfs het Nibud heeft deze geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaaa, leuk. Je moet er maar op komen!

    BeantwoordenVerwijderen