woensdag 22 januari 2014

Kijkvoer!!

Er zijn weer leuke dingen te bekijken via tv /  uitzending gemist of gewoon online..........

Zo is er bij de NTR tegenwoordig de NTR academie en de afgelopen uitzending was het woord aan Erica Verdegaal uiteraard over geld en hoe de commercie ons daarin bespeelt. Voor ons niks nieuws onder de zon maar wellicht voor anderen een eyeopener ;-)

En op woensdagavonden is om 21.30 op SBS de serie "Hoeveel ben je waard" te zien en daar was vorige week woensdag Annemiek in te gast! Ik haastte me uit les vandaan naar huis om op tijd klaar te zitten voor de buis en samen met JutMan keken we de uitzending. Op een gegeven moment zij hij: dit is precies hoe jij het ook wil en als ik je je gang zou laten gaan..........Even daarna ging mijn telefoon: mam, er is een mevrouw op tv - het is gewoon eng, dat ben jij als twee druppels water - zij praat ook zo tegen de kippen <LOL>. Leuk hè (h)erkenning door de familie, het is goed zo :-))

En gister was daar weer een aflevering van een nieuwe reeks Kassa Groen met uiteenlopende onderwerpen en het allerleukst vind ik Lana met haar back-to-basic tips ik schreef al eerder over haar, zo leuk!! Alleen het eind-dilemma van het programma vond ik een beetje vreemd: wat is beter om naar je werk te komen, met de trein of carpoolen met de auto? Na een kleine opsomming was de beste optie met 4 man in een door de baas geleastte elektrische auto???????? Yeah dream on........ik vind elektrisch rijden zoiets mafs, alsof het stroom zomaar allemaal schoon uit het stopcontact komt? Er werd gisteren in het nieuws ook zoiets prachtigs gepresenteerd: een nieuwbouwhuis wat draait op gratis energie..........ze vergaten er alleen wel bij te vertellen hoeveel dat huis dan zelf zou kosten. Wel werd er verteld dat de toekomstige bewoners een extra investering moesten doen van zo'n kleine 15000 euro maar na 10 jaar hadden ze dat eruit. Tuurlijk en de zonnepanelen hebben zeker een eeuwige levensduur..........echt niet. Ze spiegelen het allemaal zo leuk voor maar als je daar echt iets mee wilt zal je jezelf in de materie moeten verdiepen. Voor niks gaat de zon op!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten