maandag 9 september 2013

Nagenieten!!

En toen was het alwéér maandag ;-) na een beregezellige zondag samen met M. op de Gaafgroenbeurs die zeker weten voor herhaling vatbaar is. Het leek de HHBeurs wel maar dan relaxter! (behalve bij de meneer van de wakawaka lichtjes die was een beetje gestressed, kwam vast door al die fel & knipperende ledlichtjes.........) We konden de hele dag door van alles proeven maar dan wel vegetarisch, veganistisch, ayurvedisch, green, gedroogd of raw. Vegetal ijs van een professor, wortel van een waterlelie gefrituurd, slootwater gedronken, aan plantjes gesnuffeld, (M. kan nu haar echte marokkaanse thee maken) buitenkoken bewonderd, uitgenodigd voor proefkamperen, gespeeld met een betoverde boom van Folkmanis (écht zukke mooie vertelpoppen...........)
 
 

preppersgoodiebag meegekregen en met een tas vol met gratis leeswerk én 3 gekochte prachtboeken die hoog op mijn verlanglijst stonden gingen wij huiswaarts. Vooral met het boek van Marjanne ben ik zó heppiepeppie ;-) zij vroeg om mijn lievelingsplant/boom en schreef daarop een wens voorin het boek die klopt als een zwerende vinger! Weer een duwtje in de goeie richting ;-) het voelt zo als het zijn moet......! Ook heb ik nu eindelijk het boekje van Monique te pakken, onder het "genot" van een moerbeiblaadje hadden wij even de oppas op haar stand terwijl zij de NLversie van haar boekje ging halen, zo lief!! Ook heb ik bij haar nog zaden van wilde wierook, huttentut, kafferkoren, vlokruid & verfkamille meegenomen, die had ik nog niet. En ik kan me nu verder verdiepen in het ecologisch verantwoord met mijn Tokkies omgaan met een boek van VELT. Heb me gelijk maar ingeschreven voor een jaarlidmaatschap, kreeg ik gelijk korting op het kippenboek ;-) en we kregen ook daar weer zaadjes mee. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende groene beurs: de Groene Passie in Apeldoorn, hier is alvast een kortingsbon voor entree, scheelt behoorlijk!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten