vrijdag 6 september 2013


Dat gaat hier wel lukken denk ik ;-)

In ieder geval vrij om de dingen te doen die ik wil, gemixt met het broodnodige opruimen dat dan weer wel.....Maar in ieder geval zondag samen met Morgensterretje op pad naar de Gaafgroen beurs!! Daar heb ik onwijs zin in, het zakgeld daarvoor heb ik gisteren verdiend met een onderzoek over brandstof, mooi weer 50 euro in the pocket. En da's nodig ook want het vlieeeeeeeeeeeeegt van de rekening af. Schoolkosten tot nog toe al 378 euro, mooi boeket voor middelste Jutter - ze zijn nu een echt-paar :-) en we hebben een bedrag overgemaakt naar hun spaarrekening voor klussen in het huis zo meteen. Het is nu écht allemaal in kannen en kruiken, gister de mail ontvangen dat alles is goedgekeurd en de stukken naar de notaris zijn doorgestuurd. Het wachten is nu op de overdracht & sleutel en dan gaat het voor hen ook beginnen. Het was op het laatst nog wel spannend want de bank-meneer die thuis kwam om de stukken te laten tekenen kwam op het laatste moment nog met het verzoek om een budget-overzicht, huhh had dat niet eerder gekund?? Ze wilden dit eerst nog graag zien voordat ze echt akkoord gingen om zich veilig te stellen dat het stel zich bewust was van inkomsten en uitgaven met een huis. Zodat ze niet later voor verrassingen zouden komen te staan en de bank verweten kon worden ze niet goed voorgelicht te hebben. Nou dat hebben ze geweten: nog diezelfde avond heeft deze budget-consulente een pracht begroting voor ze ingediend (wel samen opgesteld natuurlijk) die de volgende dag al voor akkoord werd bevestigd :-)

Ook dit weekend nog wat kleine klusjes doen voor extra geld, die worden dan maandag weer afgehaald en betaald. Altijd fijn om zo weer een contant buffertje aan te leggen. Qua boodschappen ben ik wel een beetje uitgehamsterd, moet alleen nog de extra kaas met de reclame cheque ophalen en dan gaat de huishoudknip op slot!!!!! Dan gaan we voor fruit maar weer eens speuren naar bramen en kijken of de wilde appels al klaar zijn voor de moes.

O ja,ik had vandaag nog wel een pijnpuntje: wol bij de Wibra......kijk toch wat een prachtkleuren!!


Moos (geweldig blog) blogde erover, dus ik vanmiddag uit m'n werk door de regen langs maar het moest zo zijn: hier hadden ze niks dus het geld bleef in de knip! Toch zal ik de komende weken af en toe even binnenwippen.....die wulikhebbuhhhh PRUIL PRUIL




1 opmerking:

  1. Ow die wol wordt ook een 'diewilikhebben' hier. Wat mag die kosten dan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen