woensdag 13 maart 2013

TIP!! GTA's

Soep in een pak..........................

Wil je het eens 100% gratis proberen? Zie dan deze link voor de info.
Je koopt eerst een pak, stuur het gevraagde op en je krijgt je geld terug
Handig om eens iets achter de hand te hebben
Deze actie loopt tot 1 april

Een pak Senseo Lungo Pads uitproberen (inhoud 14 stuks!)?
Klik dan hier voor de actie-info
Koop een pak (maakt niet uit waar, hoeft geen actiesticker te hebben)
vul het gevraagde in en je krijgt ook deze terugbetaald
Deze actie loopt tot 1 mei

2 opmerkingen:

  1. hoi jutvrouw,
    heb jij enig idee of je gratis kan parkeren daar in de buurt bij de genoegdag??
    ik woon nl niet in de buurt van het station en waar de werf is weet ik ook niet waar het station is en hoe je daar dan komt.
    maar toevallig ben ik in een grijs verleden wel eens bij de ij-hallen rommelmarkt geweest toen je daar nog gewoon mocht parkeren (ik geloof dat dat ook niet meer zo is)ik enk jij woont daar dichterbij dan ik en weet dat vast wel.

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique, dat zal wel lastig worden want tegenwoordig moet je zelfs op de industrieterreinen betalen :-( maar ik ga wel even polshoogte nemen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen