zondag 4 november 2012


Zo, dit is mijn zondag ;-) lekker rustig ontwaken, rondlopen in mijn "huispak" oftewel gevonden ouwe joggingbroek en dito shirt, ongekamde haren, hout gehaald achter en gelijk kroelen met de kippies en boerderijkat (zo'n beesie wat bijna nooit binnenkomt alleen als het echt koud is maar ze is ondertussen al 15 en een prachtbeest) kachel lekker aangemaakt en me verbaasd over jongste Jutter die vanmorgen heeeeeel vroeg pas thuiskwam inclusief allerlei aanhang en nu ineens vroeg voor hun doen ontwaakt.....

Wat zal ik eens gaan doen? nadenken over alles wat gezegd is gister tijdens de doemscenario vergadering nog na het werk.........ben je mal, ik ben er eigenlijk alleen maar positiever vandaan gekomen en dat is heel gek voor mijn doen <LOL> Komt tijd komt raad, we kunnen toe met weinig en ik mag tóch de opleiding gaan doen die ik wil. Over de uitwerking en het verdere hoe & wat maak ik vandeweek even een afspraak met de directeur haarself. Misschien krijg ik haar in het kader van zelfredzaamheid wel zo gek dat ik ook de jaartraining permacultuur mag doen???? We zullen zien, voor nu eerst maar weer eens die altijdterugkerenderotwas :-( maar wel weer met een muziekje op de achtergrond. En dan straks eens kijken of ik nog mooie herfstbladeren kan vinden om te drogen voor mijn knutselwerkje. Ik ga denk ik ook niet de deur uit verder, er is wel Sundaymarket maar de inspiratie kan ik ook van de vele geweldige blogs op internet halen, kost ook nog eens geen benzine :-)

Fijne zondag!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten