zondag 25 november 2012

Award gekregen




Onlangs werd ik vereerd met een award, deze kwam zelfs stereo want ik ontving er eentje van zowel Mevrouw W. als van Gezinsleven en wel op de zelfde dag :-) Maar nu komt het lastigste er aan : ik moet de vragen gaan beantwoorden. Ik geef het eerste deel een slinger................

Allereerst de vragen van MevrouwW.:

1.Welke talen spreek je allemaal?
Nederlands ;-) - Engels - Duits en Frans
2.Waar kun jij 's nachts voor wakker gemaakt worden?
Nergens voor, ik slaap al zo slecht ;-) 
maar als de kinderen bellen voor wat dan ook dan ben ik gelijk wakker
3.Over welk onderwerp blog jij graag?
Zoveel mogelijk doen met zo min mogelijk geld
4.Wat is je favoriete televisieprogramma?
Doomsday Preppers / Man Bijt Hond
5.Als je 1 wens zou mogen doen, wat zou jij dan wensen?
Een maatschappij met veel solidariteit, waarin je mag afwijken van de rest........
6.Win je wel eens iets?
Nee, maar ik doe ook niet vaak mee aan spelletjes of loterijen al helemaal niet
7.Doe je wel eens een gezelschapsspel? Zo ja, welke?
Nee, niet meer........helaas
8.Sinterklaas of Kerst of allebei?
Sinterklaas!!!!! En dan graag gewoon met Sint & zijn "zwarte" pieten en niet met dat domme geneuzel over racisme er omheen a.u.b.!
9.Wat is je favoriete koekje?
Van die taaie bitterkoekjes
10.Wat is de mooiste plek in Nederland?
Heb ik niet Mijn eigen landje achter
11.Welke website bezoek je het meest?
Die van de bank ;-)) om de in- en uitgaves goed te controleren

En dan de vragen van Gezinsleven:



1. Wat is het mooiste boek (of serie) die je hebt gelezen?
29 gifts
2. Wat pak je vaker, de auto of de fiets?
De scooter ;-)
3. Doe je vrijwilligerswerk?
Niet bewust of georganiseerd
4. Droger of wasrek?
Wasrek binnen & buiten
5. Hoeveel geld besteed je ongeveer aan sinterklaascadeau's?
200 euro voor 8 personen maar wel verspreid ingekocht door het jaar heen
6. Wat is je leukste moment van de dag?
Als ik de kleine man even heb gezien en geknuffeld
7. Wat is je favoriete seizoen?
HERFST
8. Wat doe je liever, bakken of koken?
Bakken
9. Geloof je?
Niet in een bepaalde richting 
Wat is je mooiste kleur?
Roze
11. Je favoriete meubelstuk in huis?
Heb ik niet

En dan de 11 dingen over mezelf

1. 1.63 lang, bruin haar, bruine ogen
2. Linkshandig
3. Beestenmens
4. Hoort lampen branden & ruikt de regen
5. Kan zeer slecht nee zeggen
6. Gek op alles wat glimt
7. Kat-uit-de-boom-kijker
8. Lievelingsboom = Vlier
9. Mooi getal = 8
10. Gaat toch wel graag alleen op pad
11. Zou ooit wel weer een besteleend (2CV) willen hebben of een brombakfiets


En dan als sluitstuk hoort bij deze opdracht ook nog dat je de award weer doorgeeft aan andere bloggers met minder dan 200 volgers, helaas ik doorbreek deze "traditie".......Er zijn zoveel leuke blogs die ik voorbij zie komen, daar is géén beginnen aan zonder ook weer andere tekort te doen. Ook zijn er soms blogs die vrolijk beginnen en na korte tijd alweer op houden te bestaan, vaak met redenen hoe jammer ook, waarbij ik mij dan altijd weer af blijf vragen hoe het met de mensen/gezinnen achter deze blogs gaat??  Maar ja een mens kan niet alles tegelijk bijhouden......

Voor iedereen in BlogLand: een fijne zondag en alle goeds bij wat je doet!!!!

See full size image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten