maandag 9 juli 2012

TIP!! Gratis naar TT-circuit

Via deze link kun je zelf twee "FREETICKETS" uitprinten
voor toegang tot de Gamma Racing Day op 5 augustus.
Er schijnt van alles te beleven te zijn:


Pak aan! De GAMMA Racing Day trakteert u op een professionele racedag met een unieke sfeer. U zit op de beste tribunes en geniet van een dagvullend programma van auto-, motor- en kartraces, stunts en demonstraties. U kunt
op zondag 5 augustus 2012 GRATIS naar deze grootste gecombineerde racedag van het jaar op het TT Circuit Assen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook nog een leuk uitstapje gevonden, wie weet heeft iemand er iets aan:

    Tegen inlevering van een knuffelbeer krijg je deze zomer gratis toegang tot het Dick Bruna huis en het Centraalmuseum.
    http://centraalmuseum.nl/bezoeken/agenda/zomer-dick-bruna-2012/
    Denk dat wij hier zeker gebruik van gaan maken. Volgens mij heeft bijna iedereen die wil gaan nog wel een knuffel liggen en normaalgesproken is de entree 9 euro

    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas wat ik vandaag iets te vrekkerig. Ik nam twee celvita aardappelzakjes mee, zodat ik twee keer mee kon doen met de gta. Maar dat bleek via Qnippo te gaan. En dat ging niet. Ik een mailtje gestuurd dat het voor een ouder familie lid was (:-o) maar nee hoor. Per ip adres kun je maar 1 keer mee doen met de actie. Maar ja. Ik heb maar 1 computer... De gegevens die je in moest vullen bij de vragen waren wel wisselend dat vond ik wel slim van ze.

    BeantwoordenVerwijderen