maandag 21 mei 2012

TIP!! Gratis brulpruik


Wil je zo'n -eppiedepeppie- pruik halen voor één van je huisgenoten
zodat hij/zij straks oranjegetooid naar het EK kan kijken?
Koop iets bij de Kw. en je krijgt 'm mee...........aankoop retour en je hebt 'm voor niks ;-)
(Voor niks hoef ik um nog niet maar dat is wat anders haha.....)

Ook nog een kortingscode t.w.v. 5 euro voor een online aankoop bij Halfords 5AFHF
en 10 euro korting bij Intreza met de code GL50MNT103107 en gratis verzending bij de
webshops van Dolcis, Manfield, Invito, PRO 0031 en Steve Madden
 met de code 899GRATIS, deze zijn geldig t/m. 03-06-2012

Dan gelijk ook nog maar een bouwmarkt kortingsbon er tegenaan, altijd handig als je de papieren folders niet krijgt.
Er is er ook eentje van 15% maar die gebruiken we natuurlijk niet als je deze kunt printen........
en heb je meerdere stuks nodig dan reken je natuurlijk alles apart af hè!!!


2 opmerkingen:

  1. Thanx!! Je hebt me vandaag 12 euro bespaart! 2x parodontax en ik had iets nodig bij Halfords, normaal 9,99 en nu maar 4,99 ;-) Via internet kan je er bij Halfords voor kiezen om het zelf op te halen, dus dan betaal je ook geen verzendkosten.
    Als dank wilde ik op al je advertenties gaan klikken, maar ik zie dat je helemaal geen advertenties op je blog hebt. Maar in ieder geval heel erg bedankt!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind voetbal stom, maar ik denk dat de kinderen die pruik geweldig zullen vinden. Helaas moet ik niet naar de Kwantum en het is zo 10 kilometer rijden… Dus dan kost die pruik alsnog geld.

    BeantwoordenVerwijderen