woensdag 25 januari 2012

De koffie is deze week in de bonus, de dubbele pondspakken zijn nu héél voordelig!
= Landelijke aanbieding

TIP!! Als de vakken leeg zijn in de winkel vraag dan om de reclame cheque,
zo kan je volgende week nog een keer kopen voor de goedkopere prijs!

Alle AH Perla Koffie snel - filter maling

Alle AH Perla Koffie snel - filter maling

Alle combinaties mogelijk
Bijv. aroma
2 losse pakken à 500 gram
2E HALVE PRIJS
8.46 6.34

Ik bedoel dus de pakken van 2 pondspakken Perla in folie.
Normaal zijn de losse pondspakken € 4.23 per stuk (dan koop ik ze beslist niet!)
maar die voordeelverpakkingen zijn € 7.30 dat is dan
dus € 3.65 per 500gr. dat is dan al voordeliger.

Maar als je nu de aanbieding neemt: dus 2x2 pondspakken,
dan betaal je dus € 10.95 oftewel € 2.74 per pond.

Ik weet dat er nog een goedkopere variant koffie is
(Paco / o.a. bij de Vomar) maar die vinden wij echt niet te hachelen
en als ik nu dus deze aanbieding insla heb ik dus ook een berg punten
die weer een gratis pak koffie extra opleveren mettertijd :-)

Ik was gister in een filiaal waar mensen voor mij bij de kassa
gewoon vooraf zoveel trays hadden besteld, die stonden voor ze klaar
achter in het magazijn net zoals bij Extreme Couponing!!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de aanbieding helemaal niet kunnen vinden op http://www.ah.nl/bonus/

    Voordat ik voor niks naar AH ga, weet je het zeker, of is deze advertentie per regio?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie op de site de ah perle koffie, bij het kopje inslaan, links de vierde:
    Alle combinaties mogelijk
    Bijv. aroma
    2 losse pakken à 500 gram
    6.34

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps, de tweede halve prijs is de actie dus de totaal prijs hangt daarvan af. Dat vergat ik er bij te plakken

    BeantwoordenVerwijderen