dinsdag 1 november 2011

TIP!! En nog meer korting/GTA's

Voor Dove haarconditioner kan je via deze link € 2.50
retourgestort krijgen op je bankrekening

Een gratis kaart t.w.v. € 3.50 als je je aanmeld als nieuw
member bij Greetz.nl en o.v.v. deze code: ABNNOV
Geldig tot 30 november a.s. en alleen bij "nw. leden" ;-)

En wilde je nog iets aanschaffen bij Zalando, dan vul je bij je betaling de
actiecode ZALANDO in (hoe origineel) en je ontvangt € 7.50 korting bij
een min. bestelling van 30 euro, ze hebben altijd gratis verzending!

En heb je de mazzel van de LIHL boekjes dan kan je met een aantal producten
nog mooi profiteren van de gratis ma/di/wo/do bioscoopkaartjes-actie t/m. 6-11

6 opmerkingen:

  1. idd net gedaan! Met de lihlbonnen hoefde ik maar 2,60 te betalen voor een fles Antikal, 2 pakken naturella, een bus wella mousse en 2 bioscoopbonnen. Leuk shoppen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont! Bij welke winkel was je?

    gr. JutVrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de kruidvat op de (bijna) gracht...
    Ik ga vanavond nog even naar de dirx voor de sanex, ik kende deze actie niet, bedankt dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik heb dankbaar gebruik gemaakt van je sanexbon. 4x uitgeprint en ik mocht ze 4x inleveren aan de kassa. Morgen nog maar een poging wagen ;) Dank je wel!
    Nog een tip voor jou misschien: de head & shoulders is nu in de aanbieding bij Etos voor 6 euro samen. Ik kon hier in A'dam mijn lihl bon inleveren en hoefde maar 1 euro te betalen. Wie weet ook op de (bijna weer) gracht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat doe je goed en bedankt voor de tip, kijken of de Etos hier ook zo meewerkt ;-) Als je nou de volgende keer weer meerdere bonnen wilt gebruiken geef dan even een gil dan stuur ik je een A4tje hoef je maar 1x te printen, scheelt inkt! Enne.......ik kan niet reageren op je blog???? gr. JutVrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu moet het lukken ;)

    Deysi

    BeantwoordenVerwijderen