woensdag 21 september 2011

Vandaag

Zo, het telefoontje is gepleegd, als het goed is weten we aan het einde van deze maand hoe de vlag ervoor staat. Ben dus nog niet gerust maar tja d'r zit niks anders op als afwachten.....Gisteravond zapte Jutman wat op tv, komt ineens mijn favoriete bezigheid tevoorschijn ;-) couponclipping, hebben we samen verder gekeken. Ik kende al wel wat stukjes van YT maar nu heb ik dus de hele filmpjes gezien GEWELDIG. Via A. krijg ik binnenkort de hele serie afleveringen van vorig seizoen doorgemaild en stuurt ze van het lopende nieuwe seizoen de afleveringen ook door. Stel je voor dat ik wat mis.........kan ik weer verder tips op doen al zal het nooit zo extreem worden als daar omdat we hier domweg niet zoveel coupons hebben, maar we komen op NL niveau een heel eind. De tip van vandaag is http://www.pmavoordelen.nl/, zo te zien een verzamelpagina van bedrijven waarvoor je korting kunt aanvragen. De extra tip van vandaag is http://www.drogisterij.net/, die hebben nl. vandaag gratis verzending, dat doen ze regelmatig en via PMA kan je dus snel een kortingscode van 10% aanvragen, deze krijg je gelijk doorgemaild. Maar wat ik zelf het leukste vind aan drogisterij.net is dat je punten kunt sparen, de zg. Gapers. Deze krijg je bij iedere bestelling maar ook als je recensies schrijft over producten en anderen op de hoogste stelt van hun site. Hieronder even alle spelregels op een rijtje:

************************************************************************
Gapers Sparen / Hoe werkt het?

U spaart een aantal Gapers bij elkaar welke op uw klantnummer worden bijgeschreven. De Gapers kunt u vervolgens gebruiken in de Gapers Shop waarin u een product kunt uitkiezen met uw Gapers saldo. Het product krijgt u meegestuurd met uw volgende bestelling. Hoe ontvang ik Gapers? Hoeveel gapers? Wat moet ik doen?

1 Gaper Stuur een e-mail naar uw vrienden via Vertel verder.
   Per verzonden e-mailadres ontvangt u 1 Gaper. (max. 6 Gapers p.m.)
1 Gaper Stuur een producttip naar uw vrienden ("Mail dit artikel").
   Per verzonden e-mailadres ontvangt u 1 Gaper. (max. 6 Gapers p.m.)
1 Gaper Vul een recensie in bij elk product dat u heeft gekocht.
  Uw gekochte producten vindt u op de pagina Schrijf recensie.
   Per goedgekeurde recensie ontvangt u 1 Gaper. (max. 30 Gapers p.m.)
1 Gaper Beantwoord vragen van klanten over producten op onze website.
   Per goedgekeurd antwoord ontvangt u 1 Gaper. (maximaal 30 Gapers per maand)
2 Gapers Koop bij Drogisterij.net. Per 10 Euro die u bij ons uitgeeft ontvangt u 2 Gapers.
3 Gapers Vul uw profiel aan met al uw persoonsgegevens.
3 Gapers Vul uw interesses aan in uw klantprofiel.

Wisselend Wordt lid van het klantenpanel van Drogisterij.net en doe mee met klantonderzoeken. Later wordt nog meer mogelijkheden toegevoegd om op een leuke manier aan extra Gapers te komen. Houd deze pagina in de gaten! Spelregels:

Het is niet toegestaan om meerdere keren naar hetzelfde e-mailadres te verzenden om punten te verkrijgen. (Maak hiervoor gewoon zelf meerdere mailadressen aan.....)Recensies moeten eerst worden goedgekeurd door de internetredactie voordat de Gapers kunnen worden toegekend en de recensie wordt geplaatst.

Minimum orderbedrag om geschenken aan te schaffen is € 30,-.

*************************************************************************
Ik spaar dus voor boekenbonnen, dat is één van de nieuwe geschenken die ze hebben toegevoegd, bij 40 gapers een boekenbon van 15 euro, altijd leuk!! Vandaag bestel ik niks want heb niks nodig bij ze maar ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen. Ik ga wel naar de KV want ik wil een voorraad lenzen halen voor de jongste Jutter, hij is begonnen aan zijn laatste doosje (3 maanden) en een heel enkel keertje raakt hij er eentje kwijt maar dat is met deze prijzen niet zo'n ramp. De aanbieding is 2 + 2 gratis dus als ik 2x de aanbieding haal (als het al op voorraad is) kan hij 2 jaar vooruit en bespaar ik zo'n 60 euro. Peanuts voor een ander misschien maar ik vind het beslist de moeite en ik geef daar nu graag mijn extra potje aan uit. Ik heb gekeken naar de houdbaarheidsdatum en die is tot medio 2015 dus dat geeft geen problemen. Mocht het er niet zijn dan neem ik gewoon een ander soort en ruil ik die volgende week gewoon om voor de juiste, heb ik toch de reclameprijs. Zo, en dan ga ik mij nu reisklaar maken, eerst nog even naar de stad waar ik meedoe aan een koffiezet apparaten onderzoekje voor 10 euro en dan door naar het werk.

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten