woensdag 21 september 2011

#87^&% BOOS OP WEG-LOG!!!!!!

Kreeg ik vanmiddag een mail dat mijn oude blog weer online stond, dus dacht gelijk alles maar te importeren hiernaartoe...........nou mooi niet. Ik mis gewoon al mijn input van 2010 op 2 berichtjes na, alles van daarvoor is helemaal weg, en 2011 begint bij 19 april en verspringt dan naar 22 mei. Geen enkel mailtje met verdere uitleg, laat staan een "sorry dat het wat langer heeft geduurd" of "sorry dat we uw bestanden hebben gewist". Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Wat een klerezooi daar bij Sanoma, hoop dat iedereen massaal wegloopt. Zo jammer dat de FLOW ook uit hun stal komt...........   :-((((

En dan het nieuws dat minister Donner toch weer wil laten betalen voor het ID......I told you so, hoe voorspelbaar!! Pfffff, ik ga maar verder met handmatig kopiëeren van mijn te redden berichtjes bij Weg-Log voor ze die ook nog zoekmaken, op de achtergrond heb ik Klikradio aanstaan en DL ik de afleveringen van Extreme Couponing. Toch iets te lachen......net als mijn toneelstukje vanmiddag bij het koffiezetapparatenonderzoek ;-) toch mooi weer 10 euro in de pocket en gelijk ingeschreven voor het testen van varkensvlees. Ik krijg 3x in een week een pakketje vlees, we moeten dit dan proeven & beoordelen en daarbovenop een vergoeding van 30 euro, dat vind ik niet verkeerd. Het seizoen van de shops en marktonderzoekjes lijkt weer losgebarsten.

2 opmerkingen:

  1. Wij kregen van gemeente te horen dat oudste voor zijn 14e 10 euro moest betalen , daarna niets ..nu toch weer wel , dus kies ik er toch maar voor om hem zo snel mogelijk op pad te sturen voordat hij 14 wordt.

    Klinkt leuk jouw shops, via welke instantie doe je dat?
    Wij eten zelf gaan varkens vlees maar daar zou je dan iemand anders blij mee kunnen maken denk ik dan maar ..
    Wil je het verklappen ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja. Van oude weblogs, die dingen die voorbij gaan.. Weinig aan te doen, denk ik. Dat is nou het verschil met een echt dagboek, maar daar is weer geen interactief reageren op mogelijk. Troost: ook echte dagboeken worden vroeg of laat opgegeten door papiervisjes.
    Ik heb deze week gehoord dat mijn spataderbehandeling volgend jaar toch vergoed blijft. Spataderbehandelingen verdwijnen, zoals het er nu uit ziet, uit de basisverzekering. Alleen de ernstige categorien blijven recht houden op vergoeding. Da's dus goed nieuws en slecht nieuws, want je wilt eigenlijk niet tot die ernstige categorien behoren. Maar goed, een dure aanvullende verzekering is dus voor mij nog overbodig. Groet, Hsm

    BeantwoordenVerwijderen