zaterdag 3 september 2011

Mijn eerste bericht hier.........

Ik weet niet of het lukt hier (vast wel, nooit gedacht dat IK ooit eens zou gaan bloggen)
alhoewel.......ooit op een spirituele cursus is mij verteld dat ik zou gaan schrijven <LOL>

Niw, er was eens.........op een andere plek een blog die, alhoewel we vantevoren gewaarschuwd waren, ineens spontaan van de blogbodem verdween. Aangezien ik net mijn uitlaatklep helemaal gevonden had en ik niet kan voorzien hoelang het daar nog gaat duren (en of ik daar dan nog wel terug naartoe wil....) ga ik hier opnieuw, of misschien wel ook gewoon naast elkaarverder. JutVrouws blog dus.........to be continued

Voor degene die mijn blog hier nu voor het eerst ontdekken: ik ben JutVrouw en schrijf hier over wat mij/ons als gezin bezighoud. De hoofdmoot gaat over hoe we het redden met zo min mogelijk leefgeld om onze aflossingen zo snel mogelijk af te ronden. Nadat ik mijn bedrijf in 2010 zelf beĆ«indigd had en tegelijkertijd manlief werkeloos werd omdat zijn baas failliet ging hebben wij een tijdlang gesurvivald om te overleven in aanloop naar een gemeentelijke schuldsanering. Uiteindelijk na 11 maanden mochten wij op gesprek komen waar wij besloten hebben niet met hen in zee te gaan maar op eigen houtje verder te gaan. Inmiddels zijn wij aardig ervaringsdeskundig en hoop ik hier tips aan de hand te doen voor mensen die het (ook) hard nodig hebben om zelf hun hoofd boven water te houden.

Echt het kan!!! Keep up the spirit...............

2 opmerkingen: