zaterdag 3 september 2011

Auto rijd weer.......

YES!!! De auto doet het weer, het heeft veel tijd en geld gekost, vooral veel tijd van oudste Jutzoon en ons zorgvuldig "gespaarde" geld voor noodsituaties maar het rijd weer en wij zijn superblij :-) Gelijk de olie ververst dus voorlopig kunnen we weer vooruit. Op het laatste moment bij het proefdraaien bleek er toch nog iets niet goed te zijn en omdat hij daar echt niet uitkwam en we nu toch ECHT misgrepen hadden we besloten 'm naar een naburige garage te brengen voor de finishing touch, die heeft nog een sensortje vervangen. Al met al scheelde het ons een giga klap geld dat we zo'n handige zoon hebben. Manlief kan nu weer met een gerust hart naar zijn werk rijden. We waren al bijna een route aan het uitstippelen om met de scooter te gaan, gelukkig hoeft dat nu niet. Doordat er ergens een discussie ontstond over verzekeringen ben ik ook weer gaan kijken naar de autoverzekering en die blijkt via onze bank toch nog weer zo'n 70 euro goedkoper te kunnen, ik ga daar later nog wel naar kijken want de premie voor het hele jaar is al betaald. Bij Centraal Beheer had ik een offerte aangevraagd want daar zou je een USB stick cadeau krijgen en die kon ik wel gebruiken, dus alles ingevuld, werd ook keurig gebeld door een meneer die het al verbazingwekkend vond dat ik als vrouw over de aanvraag ging en de premie zo kon oplepelen. Maar goed, na een kort gesprekje kwam hij tot de ontdekking dat we geen gewone personenauto hadden, goh die was dus kennelijk niet goed voorbereid gaan bellen, de sufkip! Hij beloofde mijn aanvraag door te sturen naar de
afdeling die het wel kon verzorgen en ik zou teruggebeld worden.........nou dat moet nog gebeuren, dat word 'm dus niet!!! Ik hoop voor hem dat de klantenservice van CB hier niet ook mee leest want dan krijgt hij vast strafpunten ;-) Jaja, klantenservices lezen ook blogs.....die van van die grote olifant leest hier nl. ook mee, omdat ik me hier laatst nogal laatdunkend over één van hun filialen had uitgelaten kreeg ik per e-mail het vriendelijke verzoek om nader uit te leggen welk filiaal het betrof zodat zij dit intern konden bespreken. Dat heb ik gedaan waarop ik een gestandariseerd mailtje terug kreeg: bedankt voor het compliment.......huhh welk compliment, ik had juist een klacht! Never mind, ik ben nog eens teruggeweest naar die "buurtsuper" ik vind ze over het algemeen nog steeds veels te duur maar met acties zullen zij mij daar vast vaker terugzien ik wijdt er alleen verder niet over uit ;-))))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten