zondag 31 december 2017

Mooie wensen!

Op de laatste dag van dit jaar wens ik iedereen die dit leest een prachtig, liefdevol, gezond en natuurlijk een creatief jaar toe! Voor mijzelf (en voor wie dit ook leuk vind en om dit makkelijk terug te kunnen vinden :) hier een patroontje wat ik vond om gehaakte hartjes te maken. Ik haakte al hartjes en liet die door het jaar heen overal zwerven (ik ben een RAKtivist) maar de laatste maanden is dit een beetje ingekakt. Omdat ik van mening ben dat het niet liefdevol genoeg kan blaas ik dit vanaf nu weer een nieuw leven in. Ik kan hiermee twee vliegen in één klap slaan (spreekwoordelijk dan ;-) de lipjes van de blikjes die ik raap op mijn zwerfvuilraaprondjes worden zo weer ook weer hergebruikt!          *********Je kunt het patroon hier vinden, veel plezier!!!***********


Geen opmerkingen:

Een reactie posten