vrijdag 7 november 2014


De werkweek afsluiting nadert ;-) heel fijn. Vandeweek weer een verplichte workshop moeten volgen en ook nog een verplicht in te vullen vragensessie waar je echt even voor moet gaan zitten en daar baal ik dan wel weer van. Als je alle dagen werkt en dan in je schaarse "vrije uurtjes" ook nog weer allemaal dingen opgelegd krijgt dan is de zin er op een gegeven moment wel af. Compenseren kan niet want de spoeling word te dun........ok. genoeg, niet klagen maar dragen :-)

Morgen een spijbeldagje, ik voel me wel rustiger maar de excursie die voor morgen gepland staat ivm. de opleiding lijkt me niks dus ik ga niet. Me netjes afgemeld en dat geeft een dagje extra weekend!! Tijd voor dingen die gewoon altijd moeten (was/boodschappen) en de wilikooknogdoen-dingen. Vanavond even een bakkie doen bij de oprichtster van de Prakkie-groep - afstemmen hoe we de kar samen verder trekken - morgenochtend moet er scharrelvlees gehaald worden op een pickup point en morgenmiddag gaan we weer een poging doen om onze kleindochter te zien. Voor de rest sluit ik me af en ga ik verder de kamer boven leeghalen zodat die toch ooit omgetoverd kan worden tot inloopkast/logeerkamer. Daar komen dan weer een hoop spullen vrij die via de weggeef een andere eigenaar kunnen krijgen. Maandag werk ik op een centrale plek dan kan alles gelijk opgehaald worden. De eerste week van de geefmaand zit er ook bijna op en de laatste dagen ben ik daar helaas niet zo bewust mee bezig geweest. Uiteraard worden er prakkies en brood weggegeven dus dat voelt wel goed maar ik ontvang meer :-) Nou ja ik moet maar denken dat dat mijn gift is voor sommige anderen, zo geef ik hen ook de kans weg te geven. Ik ontving bv. een prachtarmbandje met bedels eraan w.o. een levensboom. De maakster van het bandje had de bedels laten zien en die vond ik gelijk al zo mooi, dat had ik niet verteld en toch koos ze die voor een cadeautje XXX en alleen maar omdat ik haar meenam naar MooiZooi. Wat hebben we gelachen daar. Eerst zagen we niet zo veel waarmee we konden frutselen, toen werd het een mandje en uiteindelijk verlieten we de winkel uit met een winkelwagentje vol, al fantaserend wat we ermee gaan maken haha. Echt een aanrader als je creatief wilt zijn buiten de lijntjes, in Rotterdam zit een ScrapXL daar wil ik ook ooit eens kijken :-p Ook ontving ik links en rechts wat leeswerk en een extra tube Arniflor om weer weg te geven. Zo blijft het cirkeltje draaien.

Ik hoop dat manlief zo belt dat Jongste Jutter zijn fiets weer terug is, hij zou even bij de grootste fietsendief van de regio gaan kijken (lees: de gemeente). Mijn vermoeden is groot dat de fiets gister is meegenomen door een iets te overijverige ambtenaar die vond HET MAG GEWOON NIET :-(( tegen pinbetaling van 20 euro mag je je eigen fiets dan weer terugkopen. Ik roep tegen iedereen die zijn fiets kwijt is als eerste: kijk bij het fietsendepot GRRR



Geen opmerkingen:

Een reactie posten