dinsdag 11 maart 2014

TIP!! Korting of voor nop ;-)

Nu de LIHL-boekjes er weer zijn is het gewoon een sport om te kijken welke puzzels we nu weer kunnen leggen, ik heb in ieder geval deze twee gevonden:


Met één bon = GRATIS!

Let wel op dat franchise filialen moeilijk of pertinent niet mee willen doen, 
de eigen "winkels" schijnen een mail van het hoofdkantoor te hebben gehad 
dat ze gewoon korting op korting mogen geven :-)


Met 2 bonnen = ook GRATIS!

***

Dan kun je hier een gratis proefnummer aanvragen van het blad Miss Perfect 
(de hippere uitgave van de Consumentenbond)

Maak voor jezelf een printscreentje want ze schijnen doodleuk het blad op te sturen MET acceptgiro
terwijl in de bevestiging op het scherm (een na laatste stap) staat dat het GRATIS is, boefjes ;-)

***


Gratis fles curry (100% GTA) van 375 ml.
aankoopbedrag = via dit formulier terug te vragen

Actie loopt t/m. 30-06

***



Gratis fles Mr. Proper via Blokker/Marskramer = 100% GTA

Flyers liggen of bij de kassa of je kunt online je betaling terugvragen

LET OP! het gaat om de grote fles van 600 ml.!!

De actie loopt t/m. 30 maart

***


Koop een groentepakketje plus een zak cassave kroepoek 
en vraag hier de kosten van de kroepoek terug 

***

Via AH een 100% GTA van Ariël Pods
Op de website jijbentdeexpert.nl vind je alle info.
Je hoeft géén flyer mee te sturen!!

De actie loopt tot 1 mei

***

Dan is er weer een week aanbiedingsbon van de Lidl via lidl-likes alleen ik krijg 
de bon niet goed in beeld compleet met streepjescode dus kan 'm helaas niet plaatsen. 

Zelf niet nodig maar houd het gewoon wekelijks in de gaten, 
op dinsdag plaatsen ze altijd nieuwe bonnen en soms zit er iets bruikbaars tussen :-)

***

Heb je optimel euro's en doe je er niks mee?

Dan kan je nu nog t/m. 16 maart een coupon aanvragen in ruil voor € 2.49 aan opti-euro's
waarmee je dan voor niks een verpakking biologische kaas kunt krijgen.
Is een 100% GTA maar het bedrag staat binnen enkele dagen alweer op je rekening terug!!

Voor de liefhebbers: ik heb nog twee één code over, mail mij...........en ik stuur je een code toe!










4 opmerkingen:

  1. Haha, die 'boefjes' van de Consumentenbond sturen een keurig mailte, dat ik mij niets van die acceptgirokaart aan moet trekken. Dat blijkt een foutje te zijn. Dus: gratis!
    groet, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annika, ik wil je graag een code geven maar kan je mail adres niet zien.........mail mij even rechtstreeks op dumpsterdiva(at)hotmail-punt.com :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi , zou ook wel graag `n code willen als je nog hebt, bvd. Klavier

    BeantwoordenVerwijderen