dinsdag 11 februari 2014

Stukje maand over aan het einde van het geld........

Op zich ben ik er wel van overtuigd dat ik de "gewone boodschappen" kan betalen tot de 23e, met het beetje dat nu nog in de knip zit (ca. 35 euro) en met het nodige kunst & vliegwerk :-) Qua eten en drinken kom ik een heel eind vanuit de voorraadkast en vriezer!! Alleen de onvoorziene uitgaven nekken me.......Jongste Jutter verteld me dat hij gewoon uit zichzelf niet op een normale tijd de slaap kan vatten. Daar wil ik dus melatonine voor halen bij de Etos, die betaal ik met een bon en ik zal dan nog iets moeten bijbetalen. = al opgelost: berichtje gestuurd naar middelste Jutter of hij de pot nog had staan die ik hem ooit had uitgeleend, ja dus ;-) Dan zijn ook zijn maandlenzen aan vervanging toe maar die kunnen ineens alleen per halfjaar vooruit besteld worden en dat blijkt 60 euro te kosten wat vrijdag gelijk bij de zoveelste controle al vooruit betaald dient te worden...... Ook blijkt de waterketel voor op de kachel spontaan lek te zijn (veels te korte levensduur - anderhalf jaar - dus de leverancier kan een klacht tegemoet zien, kijken wat hij daar mee doet) de evt. aanschaf van een nieuwe kan wachten maar ik baal daar wel enorm van :-(( Daarbij nog dat de bodem van de kippenvoerton (bijvoer) al in zicht komt, het idee dat we moeten gaan overschakelen naar een ander voer voor de hond zodat hij misschien minder gaat krabben vanwege jeuk?? - nee hij heeft geen vlooien - en dan komt JutMan ook nog eens thuis met de fijne mededeling dat er weer een lampje uit de koplamp van de auto stuk is en dat kan echt niet wachten want vandeweek moet hij er steeds mee in het donker op pad.

Normaal gesproken heb ik in mijn kontant-uitbetaalde-klusjespot altijd nog wat reserve zitten maar dat is nu slechts 20 euro, daar spek ik niet zoveel meer mee :-( dat word dus andere reserves aanspreken: uitbetaling van een shop en cashback, samen goed voor € 82.50 en ik wil de perla-punten eens inplakken kijken hoeveel verborgen geld ik in de keukenla heb liggen!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten