maandag 2 september 2013

Kortingen............



Zo, mijn verjaardag is weer gepasseerd en ik ben verwend met vele............kortingscodes. Die stromen echt binnen want je moet zo'n beetje overal je geboortedatum bij invullen. Er zitten een aantal handige bij maar ook waar ik nooit gebruik van zal maken, op die mailbrieven heb ik mij gelijk maar afgemeld. Kan me altijd weer aanmelden voor een tijdje als het een voordeeltje geeft. De laatste bonnen van LIHL heb ik goed in kunnen zetten met geld toe ;-) er gaat een overvolle tas met maandverband richting de Vluchtflat. Ook heb ik het e.e.a. aan herenkleding gevonden (waar een gebrek aan is) en 2 slaapzakken die daar ook heen kunnen, de winter komt er straks aan en dan hebben ze mooi een beetje extra warmte. De Intreza bestellingen zijn een beetje geflopt.........tenminste, ik heb er wel 2 kunnen ophalen (kinderregenlaarsjes die naar de weggeefwinkel gaan) maar mensen die een zonnebril hadden besteld schijnen massaal een afberichtmail ontvangen te hebben wegens "uitverkocht" maar de brillen staan gewoon nog op de website!! Omdat er erg veel commentaar kwam op hun werkwijze hebben ze die mensen een goedmaak-code gestuurd van 10 euro bij een bestelling van min. 50 euro, ja Gekkie Henkie. Niemand die daar nog wil bestellen.............

Verder heb ik bij I-Pay een uitbetaling aangevraagd van € 12.50 en blijk ik bij Cashbackkorting al bijna 30 euro te hebben gespaard. Die gaat best wel snel ook, nu even afwachten hoe snel een uitbetaling verwerkt word? Altijd leuk zulke extraatjes. Ik ontdekte trouwens nog twee dingen met kortingen: bij de Hema hebben ze regelmatig kortingsacties, nu maken ze dus onderscheid met korting in de winkel en met online bestellingen!!! Op de online bestellingen krijg je nl. meer korting ;-) dus bestellen we alles online en halen het alsnog op in de winkel. Met de fysieke stickers uit het folderpakket kreeg je deze keer 2x 15% en 2x 20% korting maar online pakt ie dus automatisch 4x de 20% korting. Ook zonder stickers rekende de cassiëre max. 2x de hoogste korting af, meer mocht ze niet doen vertelde ze waarna ik dus doodleuk 2 artikelen terug liet scannen en ze het in twee delen afrekende, dan mocht het wel ZUCHT. Ik dacht nog even flink kaas in te kunnen slaan bij de grutter dus kwam met de kiloverpakkingen bij de kassa, helaas ging die vlieger niet op want de 50% korting gold alleen voor de pondsverpakkingen. Oké ik terug de winkel in en twaalf pondsstukken gepakt = ook 6 kilo kaas tegen een leuk gereduceerde kiloprijs. En bij diezelfde supermarkt werden de bonnetjes van LIHL gewoon in de prullenbak gedeponeerd en was ik niet adrem genoeg om ze terug te vragen maar dat gebeurd me de volgende keer mooi niet nog een keer, ik ben erg van de hergebruik en zeker als me dat dubbel voordeel oplevert of zelfs geld toe ;-p

En net kwam de mail binnen dat ik mijn baby-tas (weer) mag ophalen, wat een fijne drogist toch ;-) Ik kan vast wel weer een moeder blij maken met al die gratis spulletjes. Alleen de tas houd ik zelf vind ik veels te vrolijk hihi





2 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Aan die babytas had ik eigenlijk nog niet gedacht! Ik ben de tijd dat ik in blijde verwachting zal zijn alweer een tijdje gepasseerd en heb er ook nooit meer aan gedacht om gewoon een keer zo'n tas aan te vragen... Ik zal dat gelijk eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben net bevallen en ben voor de inhoud van die tas nu al meer dan 15 keer in de winkel geweest. Heb nu alleen nog recht op de luiers, maar die zijn er elke keer niet. Grr sta ik vanmorgen in de winkel liggen de luiers er wel maar heeft mijn man de pas in zijn portemonnee. Grrr. Cassiere herkende me meteen en vertelde blij dat ze ze had, maar was niet bereid ze voor me achter te houden of zo mee te geven. Hopenlijk zijn ze er morgen nog. Rijden we gewoon voor de zoveelste keer er weer langs...Zit nog wel te denken om ook een pas op manliefs naam te activeren. Of die van mijn moeder even aan te melden...

    BeantwoordenVerwijderen