maandag 5 augustus 2013

Een nieuwe week......

nieuwe ronde, nieuwe kansen ;-)

De afgelopen week heb ik heerlijk geshopt met bonnen! Bij KV heb ik alle bonnen van de gratis tandpasta omgezet dus ging ik meerdere malen de winkel uit met 2 tubes tandpasta + Ariël wasmiddel voor niks. Gelijk nog wat leuke spulletjes met 50% korting gescoord voor 5 december dus ik voelde me niet helemaal "schuldig". Had ik een actie op m'n voordeelpas(sen) geactiveerd waarmee ik de kassiëres tot wanhoop dreef omdat de actievoorwaarden op mijn kaart anders waren dan die van het hoofdkantoor. Daar zal ik toch eens een mail aan wagen naar het hoofdkantoor want je staat toch een beetje voor leugenaar bij de kassa als jij denkt van iets 6 te mogen meenemen terwijl de kassa 3 stuks aangeeft. Dus op aanraden van een dame achter de kassa printte ik bij een volgend bezoek de actie uit (op kaart van SD1) waarop wel degelijk stond dat ik bij aankoop van een willekeurig product uit het FA assortiment een gratis fles luxe showerlotion cadeau kreeg...........Dus 6 deo's (de goedkoopste die ik kon vinden) en 6 flessen erbij, de cadeautjesmand is weer goed gevuld. Handdoekje met naam erbij en ik kan weer op visite komen ;-) Ook de flessen afwasmiddel zijn weer aangevuld voor 30 cent per fles (korting op korting, lukt niet bij ieder filiaal) en 2x de Dreft all-in-one bon ingestuurd voor een 100% GTA. Statiegeldbonnetje ingeleverd waarvan 90 cent van gevonden flessen was en nu eens kijken wat er deze week te scoren valt.........ik ga in ieder geval op zoek naar de Appelsientje pakken want die heb ik tot op heden nog nergens kunnen vinden??? Verder moeten de bonnen van de luchtverfrissers er aan geloven en heb ik nog 1 wasverzachter bon, met korting op korting komt die dan op 40 cent, dat wil ik er wel aan uitgeven. En de eerste Fonq code heb ik binnen, daar wil ik er ook nog een paar van hebben, toch leuk allemaal zulke "gratis" cadeautjes <LOL>

In m'n gewone dagelijkse leventje baal ik als een stekker dat ik de struinrondjes maar niet opgepakt krijg. Vorige week was ik een rondje op de scooter gegaan met de gedachte dat ik kleinspul dan in ieder geval mee kon nemen in de manden, natuurlijk zag ik toen alleen maar grote dingen staan. Ik had een goed tuinscherm, 2 rieten stoeltjes, een kastje en een heus Chesterfield tweezittertje mee kunnen pakken. En deze week had ik geen puf en zag ik in het voorbij rijden ook weer van alles staan DOM DOM DOM het ligt gewoon op straat!  Qua werk mag ik deze week weer meerdere malen middag/avonddiensten draaien, niet zo gezellig voor het thuisfront maar tja je hebt werk of je hebt het niet, nog 2 weken dan beginnen hier de scholen weer en mag ik weer op de bus. Vanmorgen alweer een extra meeting gehad voor sterren (wie verzint nou zoiets...........) en wil ik nog een mail aan de directeur sturen met de vraag of mijn vervolgopleiding al dit jaar mag aanvangen omdat het een seizoensgebonden iets is. En nu ga ik rap mijn werkmail lezen want een lieve collega heeft wat interessante links doorgestuurd............






4 opmerkingen:

  1. Ik zou willen dat er vaste dagen grofvuil was hier. Helaas alleen op afspraak hier. Valt weinig gratis te halen.
    Maar je ben weer goed bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt alsof je enorme slagen hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig!
    Ik heb de appelsientje vandaag gevonden bij de AH, misschien kun je daar nog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn al die koopjes/gratis spullen, is nooit verkeerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen