vrijdag 7 september 2012

Keek op de week

Bijna is de eerste werkweek met het normale rooster al weer om, morgen nog een dagje en dan een dagje rust..........nou ja rust dat dacht ik niet ;-))) ik ga onder lichtelijke dwang een dagje naar Raamsdonkveer <LOL> Mijn hoofd en portemonnee zeiden NIET DOEN maar een sms'je zei dat ik om 09.00 zondagochtend klip en klaar moet staan om te worden opgehaald. Nah ja....dat kan je niet weigeren dan hè!Het is de jaarlijkse dag geiten met z'n allen van de consuminderlijst de Gulden Gulden al ben ik daar eigenlijk helemaal niet zo actief momenteel. Ik denk voor mezelf ook dat dat komt omdat er al zo lang een vaste kern van mensen is die alles wel een keer voorbij hebben zien komen qua tips op consumindergebied, er ontspruit niets nieuws maar het is er wel gezellig. Nieuwe consuminder/frugal/zelfvoorzienings inspiratie haal ik tegenwoordig van de vele blogs en uit mijn eigen dagelijkse bedoeninkje, ik opper dingen die anderen soms tegen de borst stuiten en die plaats ik dus niet op de lijst maar wel in mijn eigen blog. En mocht er dan hier een reactie komen dat dat écht niet kan dan neem ik dat voor lief maar blijf wel schrijven en vooral mijn eigen dingen doen, zó stronteigenwijs ben ik dan wel haha. Dus molletjes jullie mogen 't proberen hoor maar wijken doe ik echt niet voor jullie!!! NOT ME.........zag potverdorie dat ook VrolijkSparen er al de brui aan heeft gegeven na Vlinder, weet niet of dat door reacties kwam op haar huishoudboekje?? Had nog een tip om de maandlenskosten naar beneden te brengen.....nou ja misschien een andere keer. Voor nu in ieder geval..........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten