dinsdag 11 september 2012

Ik begrijp dit niet.........

 
Verschillende mensen hebben gebruik gemaakt van die UP actie en moeten nu ineens tóch het volle bedrag betalen (ook al zoiets want de één krijgt wel de korting en de ander niet............) Dan kaart je dat toch aan? ZIJ zijn die overeenkomst met jou aangegaan, je hebt de bevestiging zelfs zwart op wit.......en dan toch op hangende pootjes gewoon doen wat zij eisen, dat zal helemaal lekker worden: Je koopt een bankstel dat pas over 8 weken geleverd kan worden, je krijgt de bevestiging waar het te betalen bedrag op staat maar na 4 weken zegt die leverancier ineens: oeps ik heb me vergist het moet het dubbele kosten, u heeft getekend dus u moet het gewoon betalen, dat ga je dan toch ook niet doen?? Ik zou ook vermelden in de mailwisseling hierover dat Kassa, Radar etc. hiervan op de hoogte gesteld gaan worden en gewoon allereerst het bedrag overmaken wat in die bevestiging stond, dus alleen de verzendkosten!! Makke schapen ;-))) kom op hoor!! Tja en dat je vervolgens nooit meer besteld daar kan ik me wel voorstellen, denk ook niet dat zij nog gauw zo'n actie op touw zetten als er veel negatieve reclame loskomt. Weg met die grote ketens: leve de boutique in de stad La Boucle - kringloop op z'n frans :-p Bijdeweg: ik ken het bovenstaande boek niet hoor, zocht een bijpassend plaatje en dit leek me in het kader van de verkiezingen ook wel leuk <LOL>
 

14 opmerkingen:

  1. Bij mij was het er netjes af. Voor 12 euro twee shirten, incl verzendkosten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was ik weer,geloof me, je hebt geen idee wat voor mailwisseling ik al met die mensen van UP heb gehad! Radar vind ik nog wel een goede tip, door al die mailwisseling en boosheid had ik daar nog niet aan gedacht!

    Gr. Grace

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Grace, ik hoop toch zo dat dit protest vruchten afwerpt, dit kunnen ze gewoon niet maken!!

      Verwijderen
  3. UP actie? geen idee waarover dit gaat. Is enige toelichting mogelijk? Dan weet ik waar ik niet moet bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Anoniem: kijk maar even een paar mailtjes terug, het gaat over de webshop van Ulla Popken die gaven 25 euro korting zonder een min. bestelbedrag te noemen. Een aantal bloglezers heeft er toen iets besteld en kregen de bevestiging met alleen het te betalen bedrag voor de verzendkosten maar achteraf heeft UP dit ontdekt en ineens een min. bestelbedrag van 80 euro ingesteld. waardoor men nu het volle pond moet betalen.....heel vreemd allemaal!

      Verwijderen
  4. ik had besteld voor 19 euro en hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen...bedrag was o,oo...
    gr Carlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij was de korting er wel af maar ik had weer een ander probleempje (zie mijn blog) het pakket gaat dus terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de rekening was de 25 euro eraf. Maar bij het pakje zat die er opeens weer bij. Ik heb ze dus nu een nette protest mail gestuurd, want ik vind dat ze zich moeten houden aan wat er op de site stond toen ik het bestelde.
    Ik heb nog een stille hoop dat ze daar zelf ook de redelijkheid van in zien.

    Iets anders is dat de postbode het pakje in de papier container had gedaan voor het huis. Lekker slim. Ik heb een afspraak met een goed doel dat ze af en toen de container voor me legen. En met de buren dat die er ook kranten in mogen doen. Dus niet zo handig als daar dan pakjes ingegooid worden, ook al doet hij een papiertje in de brieven bus. (want als ie dan al geleegd is is het pakje verdwenen...)

    Ik ben benieuwd wat UP gaat antwoorden. Voorlopig blijft alles dus maar mooi in het doosje..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze hadden tegen iemand gezegt (die ook protensteerde) wij zijn Sinterklaas niet! tssss lekkere reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar vandaag kreeg ik een mailtje terug dat ik de 25 euro in mindering mocht brengen :-) Gelukkig dat ik het niet gelijk retour gezonden heb maar er weer een extra mail aan gewaagd. :-)

    Groetjes van Ieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi meiss, dat heb je goed voor mekaar! Al vraag ik me wel af waarom ze nu hiermee toch ook weer zo tweeslachtig zijn?? Had jij misschien "gedreigd" met Radar ;-)))

      Verwijderen
  9. Hihi. Ik had dit geschreven als 2de email:
    Geachte klantenservice,

    Nee hoor, dat is helemaal niet logisch. Er zijn regelmatig bijzondere acties waarbij je een soortgelijk voordeel hebt. Zo kreeg ik bij mijn krant en heel mooi muziek apparaat wat zo rond de 170 euro kostte, ik ben het er dan ook niet mee eens, en zal bij Radar en Kassa gaan informeren wat zij er van denken.
    Ik vind dat ik in mijn recht sta, en vind het erg slechte reclame voor UP.
    Er is ook sprake van willekeur, omdat ik op internet lees dat er mensen zijn die wel die korting hebben gekregen (en terecht)
    Ik vraag u opnieuw om de zaak te heroverwegen, omdat ik vind dat je moet kunnen vertrouwen dat als je de rekening binnen krijgt bij je mail deze klopt.

    Vriendelijk groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw super! Ik denk dat je precies de pijnlijke plek hebt geraakt daar, klantvertrouwen en het is dus gelukt TOP!

      Verwijderen