zaterdag 16 juni 2012

TIP!! (Bijna) gratis 2x wasverzachter


Silan wasverzachter, koop er twee (denk om de 1.95 verzendkosten!)
en ontvang een waardebon van 5 euro van Wehkamp
Dit is alleen handig als je toch al van plan was iets te bestellen.
Je kunt ook iets bestellen en dan terugsturen lijkt me niet dat ze dan ook de bon en de Silan terugvragen ????
Retourneren is gratis.....................je hebt er dan als het ware 2 voor de prijs van 1

Ik koop nooit wasverzachter, nóg goedkoper ;-))))))

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik net als jij nooit wasverzachter, maar die toiletpapieractie ga ik zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor al je tips! De toiletpapieractie en de ontbijtkoekaktie ga ik ook zeker doen! Ook meegedaan met de dove fresh and awake aktie: fles 400ml 5 euro, met geld terug aktie gratis!!! Dit alles om te besparen en te consuminderen zodat we de hypotheek versneld kunnen aflossen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aanvulling: wasverzachter gebruik ik niet.

      Verwijderen