donderdag 31 mei 2012

TIP!! Goedkoop bellen & Duinrell kaarten


Ik bel al twee jaar via deze provider en ben eigenlijk wel tevreden, er zijn wat minpuntjes zoals moeilijk
telefonisch bereikbaar zijn wat ook nog eens 35 cent kost maar ik heb ze toch nooit nodig ;-))
Nu dus een actie voor nieuwe abonnees: bij je abonnement gratis 4 toegangskaarten voor Duinrell,
incl. parkeerkaart maar excl. Tikibad toegang, vind ik géén gekke deal.
(gaat via e-tickets nadat je betaald hebt maar dat moet je sowieso op voorhand bij hun)
Bestellen gaat via de site en de aanbieding is geldig tot 30 juni

LET OP!!: Als je van deze aanbieding gebruik maakt via cashbackkorting.nl
(wel eerst even aanmelden natuurlijk krijg je ook weer een € 7.50 bonus voor)
dan ontvang je nóg eens € 17.50 extra retour, ktsjing kassa <LOL>

* p.s. alhoewel dit riekt naar reclame is dit het niet, vind het gewoon een mooie aanbieding.
misschien moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in ad-sense?
maar dat vind ik ook allemaal weer zo'n gedoe...........
Wie-o-wie doet dit wel op zijn/haar blog en wat zijn je ervaringen???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten