woensdag 9 mei 2012

Spreukenkaarten - Wijs en Werelds 9

Bleghhh, mijn batterijtje moet nodig opgeladen worden.
So many things, so little time...................
De balans is (weer eens) effe zoek!
Ik baal, maar weet dat ik het zelf doe
Waar de een verteld over de huishouding die weer lekker op rolletjes loopt en noodgedwongen werkloos thuiszit, maar toch hunkert naar een baan buitenshuis, loop ik te mekkeren mét die baan buitenshuis (voor het broodnodige stomme geld) en een huishouden waar een bom ontploft lijkt te zijn en waar ik totaal geen stroomlijn in kan brengen laat staan de leuke dingen kan doen die ik graag zou willen!!

HOE vind ik toch die balans??? (svp. niet op reageren komt wel weer goed ;-))))

1 opmerking:

  1. Hier nog iemand die even de weg kwijt is, moet het hele huis de laatste dag voor de vakantie nog in orde maken. Maar pinpas en paspoort ligt klaar op de tafel en de medicijnen etc liggen in de beautycase. In het ergste geval trek ik vanaaf de deur achter me dicht en zie ik het wel als ik weer thuiskom. Erg he....

    BeantwoordenVerwijderen