maandag 16 april 2012

Mijn-Maandag-Kleuren



Het Permacultuur logo.............omdat ik daar momenteel zo mee bezig ben.

Ik kan (of wil / niet de mogelijkheid hebbend.....) niet geheel alles volgens deze methode doen maar kom een heel eind. Een opleiding hierin zou bv. heel mooi zijn maar is nu niet in te passen met werk en de locaties waar dit evt. gegeven word. Wie weet kan ik een balletje opgooien bij de loopbaancoach in het kader van een zelfvoorziend leven na de b.......stel dat mijn contract in december niet verlengd wordt (wat zomaar kan) dan kan ik die 12 vrijkomende uren mooi omzetten in een meer zelfvoorzienend leven ;-)))) Manlief opperde al dat ik dan de postwijk van jongste Jutter mooi kan overnemen voor de aanvullende verdiensten want die heeft dan als het goed is school & werk........Ook voor JutMan komt er weer een spannend moment betreffende zijn lopende contract. In september is er alweer een jaar om en gaat hij dan ook die felbegeerde verlenging krijgen?? We moeten maar zorgen dat alle aflossingen nog dit jaar ipv. medio volgend jaar afgerond zijn, dan hangt die molensteen tenminste niet meer om ons nek. Mochten we dan toch weer terugvallen in inkomen kunnen we dat prima opvangen, dat hebben we wel geleerd de afgelopen jaren :-)))

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie allebei je baan kunnen houden.
    Zelf doe ik kleine beetjes mijn best om meer zelfvoorzienend te worden. Een volkstuin staat al tijden op mijn lijst, maar dit jaar zit het er even niet in. Dus hou ik het maar op plantjes kweken voor mijn balkon en voor mijn ouders (daar krijg ik dan wel weer de groente voor terug)
    Het is nog lang niet wat ik graag zou willen, maar elk klein stapje is er weer eentje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt spannend van die contracten die wel of niet verlengd worden. Als ik het zo lees, verlang je diep in je hart een beetje dat dit in jouw geval niet zo zal zijn? Ik heb het idee dat je tsjokvol ideeën zit voor de tijd die zou vrij komen als het contract niet verlengd wordt. Dat het nieuwe kansen en mogelijkheden zal brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vlijtig Liesje: je ziet het eigenlijk wel goed ;-)) die 12 uur zouden we financiëel wel kunnen opvangen en met die tijd kan ik zoveel andere dingen doen.

      Verwijderen