maandag 26 maart 2012

TIP!! Gratis Naturella maandverband



In de FLOW & de Happinez die nu in de winkel liggen zit een pasje
voor een gratis 2e enkel- of voordeelpak Naturella mv.


In te wisselen bij KV en TP en geldig t/m. 15 april
Je ziet, ook deze acties veranderen want waar je voorheen helemaal gratis iets
kreeg moet je nu de eerste aankoop zelf doen om het tweede artikel gratis mee te
krijgen net als bij LIHL, maar het blijft nog steeds een voordeeltje
dus heb je "nodig" ga voor zo'n kaartje..........

3 opmerkingen:

  1. Ik pas dit keer, kan inmiddels de wc ermee behangen zoveel heb ik in voorraad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hier nog zo eentje ;-) ik sla zelf ook vast niet meer in. Heb nog zoveel van de vorige gratis acties dat ik een tas vol heb weggebracht naar de Weggeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie kan er een paar kwijt omdat ik ze dan kan uitproberen?
    mijn mail is :nathalie.97@live.n alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen