vrijdag 30 maart 2012

En alweer weekend!!

my travels
bron: http://www.clairecolesdesign.co.uk/

En met dit leuke (hippie) busje tuffen we zo het weekend in, waarin o.a. achterstallig onderhoud aan de huishouding zal plaatsvinden. Muziekje op de achtergrond en strijken maar ;-)) Voor de rest niet zoveel bijzonders op de planning, gewoon eens even twee dagen niks "moeten" is ook lekker! Er is een kledingbeurs elders in de streek maar ik heb niks "nodig" ook een fijn gevoel <LOL>. Zo was ik vorige week bij de Weggeef waar ik spullen bracht en waar ik flyers ophaalde om rond te strooien, alwaar iemand van de groep er toch op stónd dat ik minimaal iedere keer minimaal 1 ding meenam........ik heb vriendelijk afgeslagen want ik had op dat moment niks nodig. Wel mijn interesses/wensenlijstje kenbaar gemaakt voor mocht het ooit voorbij komen, ze krijgen natuurlijk de gekste dingen aangeboden dus joenevvernoww.......Zondag is er ook weer Sundaymarket, ik ben al een heeeeeeeele tijd niet geweest en manlief moet 's middags werken dus wie weet ga ik daar wel even cultuur & inspiratie opsnuiven.

Het is natuurlijk ook weer einde maand dus de salarissen zijn gestort en ook weer net zo rap vervlogen. Alle lasten zijn betaald en vanaf nu betalen we aan de laatste twee schuldeisers een vijfvoudige aflossing omdat we de grootste twee weken terug helemaal hebben afgelost! Zij gingen helaas niet akkoord met ons laatste verzoek tot finale kwijting maar kwamen ons wel een stuk tegemoet met de rente waardoor we besloten het restant in ene af te lossen WE ZIJN NU VOORGOED VAN ZE AF!!!!!!!!!!!!!! Heb meteen de bank een mail gestuurd met het verzoek om de oude rekeningen compleet op te heffen en om een bevestiging hiervan gevraagd. Tot op heden géén enkele reactie, was te verwachten maar ik vind het ronduit schofterig. Je bent een nummer, er valt niks meer te halen, case closed. Gelukkig kiest oudste Jutter voor een andere bank, ze hebben een geaccepteerd bod gedaan op een huisje wat de hunne wordt mits zij de hypotheek rondkrijgen. Spannend hoor!!! Middelste Jutter kwam gisteravond met reisgidsen aan, ze willen graag acht dagen naar Griekenland deze zomer, voor het eerst écht op vakantie. En jongste Jutter gaan we aanmelden voor een vervolgopleiding, na veel wikken en wegen een besluit genomen waarheen en hij moet wel eerst dat felbegeerde papiertje halen maar dan kan hij door. Nog even en dan hebben we onze eigen schone lei.........

3 opmerkingen:

  1. Zo, er staat een hoop te gebeuren bij jullie, spannend hoor!
    Fijn dat jullie van die 2 schuldeisers afzijn!!!

    Hier niet zo'n spannend weekeind, we wilden in de tuin gaan klussen maar de brug is dicht dit weekeind. Kunnen we niet naar de Hornbach (ja, omrijden, nou dan maar niet klussen, het wordt ook koud, brr!)
    Wel leuk: zometeen naar het Uienfeest uit je vorige blog! Ben heel benieuwd, hoop dat het lekker gaat smaken.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prestatie hoor: van 1 schuldeiser af en aan de andere twee een 5 voudige aflossing. Dat klinkt alsof het aflossen zo in ene een stuk sneller gaat.

    Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Fijn hè?
    Ook voor je kinderen een spannende tijd. Hoop dat het allemaal positief uitpakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen