vrijdag 9 december 2011

Time flies..........

http://artbeadscene.blogspot.com
nog 2 weken werken en dan fijn weer een week vrij waarin we de kamer zouden omturnen......ware het niet dat manlief geen rust in z'n kont heeft als het opklussen aankomt dus hebben we vorige week de ene dag de staaltjes gehaald, de volgende dag de verf zelf en zaten we met Sinterklaas al tussen de rotzooi omdat alles al overhoop gehaald was om muren te kunnen schilderen. Maar dan heb ik nu ook wel mijn roze muur ;-))) en roze istie <LOL> de mannen vinden het maar niks maar ik vind het geweldig!!! Stiekum ben ik aan het kijken wat ik er nog meer in het roze bij kan smokkelen want omdat ik niet bepaald voor een pastelroze kleur heb gekozen heeft JutMan zich beperkt tot het schilderen van slechts één roze muur. De rest heeft nu een warme beige/gebroken wit tint. Maar dat is mooi want dan kunnen we met decoraties kleur aanbrengen. Mijn vaders buffetje heeft nu ook een mooie plek in de kamer gekregen en de ruimte in de gang kan daardoor prima worden benut voor het wasrek. De komende dagen zal alles weer een eigen plekje moeten krijgen want niet alleen ik ben mijn draai kwijt maar ook de hond en katten weten er geen end in. Doordat ook het grote bureau uit de kamer is waar de computer, scanner en printer op stonden is er geen plek meer om administratieve klusjes te doen dus dat stagneert nu. We hebben nu een laptop waar ik aan moet wennen en waar ook de printer niet op is aangesloten dus kan ik geen eens kortingsbonnen printen :-(( maar dat zal vast allemaal wel weer goedkomen, er zijn ergere dingen.........Intussen een brief ontvangen van de gemeente inzake de schuur waar we een verweer op moeten schrijven (dat heb ik manlief in zijn maag gesplitst, heb er echt effe géén zin in!), heb ik weer een verlenging voor mijn uitbreidingsuren voor een jaar, heeft bank2 net ontdekt dat ik al twee jaar géén eigen bedrijf meer heb zodat het restje nog openstaand krediet moet worden ingelost (waren we al druk mee bezig maar vond zo'n dr*pl*l het weer nodig om meteen te gaan dreigen met een incassobureau als het ze niet snel genoeg ging, daar mag ik dan weer een brief naar schrijven) en ontvingen we DE blauwe brief waar we zo op zaten te wachten, is het zelfs al bijgeschreven en vanavond zullen we ons buigen over waar we dit het beste op kunnen aflossen. Ook hebben we de afrekening van energie ontvangen wat eerdaags van de rekening zal worden afgeschreven (we moeten 665 euro bijbetalen -precies wat ik al uitgerekend had - en de maandnota gaat 45 euro omhoog), heb ik eindelijk de wegenbelasting op maandbetaling laten overzetten, is vanmorgen de schoorsteenveger weer geweest dus kunnen we met een gerust hart weer een jaar verder stoken en overwoog ik bijna vorige week toen ik met vriendin Beppie bij de kapper zat om ook mijn koppie weer helemaal kort te laten knippen en te laten verven in gekke kleuren. Aangezien ik dan echt iedere 6/7 weken weer naar de kapper terug moet ben ik daar nog niet helemaal uit.......het zou voor mijn haar beter zijn denk ik.

Vanavond nog een kerstboom halen bij Ikea (inclusief cadeaubon)OPPERDEPOP, morgen werken, daarna een boek terugbrengen naar Bruna, nog wat boodschapjes doen bij Dirk (bedankt voor de tip Bespaarmama), bedenken wat we alle dagen gaan eten en het huis in kerstsferen brengen en o ja de was..........Zondag uit eten met mijn werk, volgende week een dag naar Soesterberg voor een bijeenkomst van SHMaatjes (dit werk zal heel belangrijk worden de komende jaren als de gemeenten steeds moeilijker gaan doen en de vraag alsmaar toeneemt) en ga ik mijn agenda voor volgend jaar alvast inruimen, mijn voornemen is om meer vrije dagen in te plannen....Me-Time...........pffff ik lees teveel mind-fullness bladen op mijn werk ;-))

3 opmerkingen:

  1. Jouw weekeind zag er op 2 punen hetzelfde uit als de mijne. De kerstboom en de Gilette staan ook op mijn lijstje.
    Ben je voor de boom in Haarlem geweest? Ik ga naar A'dam, weet jij of daar no wat staat?
    Ik zal wat gilette voor je laten staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAt van de kapper wordt geregeld!
    DOnderdagochtend wil ik wel even met eigen ogen zien hoe roze de roze muur is geworden......:-)
    Wie weet heeft Action woensdag nog wel wat roze in de aanbieding.Want een beige/crme/witte muur........das zoo saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben naar Haarlem geweest dus durf niet te zeggen of in Amsterdam nog wel wat staat. Morgen maar even bij de Praxis kijken daar kan je een boom tot 50% met airmiles betalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen