donderdag 17 november 2011

Mèeeenn, kids..........


Gister werd ik op m'n werk tussendoor gebeld door de middelste Jutter: mam, ik ben thuis! Huhh je hoort nu op je werk te zijn, hoezo dan? Ongelukje gebeurd op het werk, ik heb mijn neus gebroken........Vanavond kom ik om 21.00 thuis uit mijn werk........oudste zit binnen: mam, kan je even de HAP bellen? Tuurlijk kind wat is er dan? Nou kijk maar even naar mijn enkel........pfff een ei van hier tot Tokio. HAP gebeld, situatie uitgelegd, kom maar even langs: gescheurde enkelband. En dan de jongste: mam wanneer was je weer? Kind, dat doe ik iedere dag, wat dan? Nou mijn werkgoed moet gewassen worden want dat stinkt naar STRONT, had ie de hele dag rioolbuizen op moeten graven die gebroken waren en hij vind het nog leuk werk ook..........kids???? Ik ga de wasmachine aanzetten ;-)

6 opmerkingen:

  1. <3 jouw blog. niet iedereen welgevallen altijd +1 :D

    Net als links-handig- zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een stel ...hoe gaat het met neus en enkel ???
    En heb je de geur uit de kleding gekregen ..en uit je machientje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha lekker dagje zo.. je zou er bijna nog 6 (kids) nemen.
    Hoe is het met de neus en enkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit een saai moment, denk ik, met die kids van jou. Maar ik zou ze zeggen dat je nu wel genoeg inspiratie hebt voor de sinterklaas gedichten voor de komende 25 jaar, en ze het rustig aan kunnen doen :-D

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vertel nog eens, hoe leuk het is om kids te hebben.
    Want je bent nu niet alleen de verpleegster,ook verzorgster en taxichauffeur!
    Want ze kunnen niks meer.
    Jongste Jutkind geef je vandaag wel een spoedcurcus wasmachine bedienen ,toch?
    Gek toch altijd dat(jut) mannen nooit te bereiken zijn op hun werk,alleen ons/jou mobiele nummer doet het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, hier is net gisteren de tweede op zichzelf gaan wonen. Wat een verhuizing.
    Nog een dochter thuis nu. Ik ben stapel op mijn 3 kinderen, maar ben wel van de aloude Montessori-methode: help mij het zelf te doen!
    En ik moet zeggen, hoeveel gemengde gevoelens ik er ook over heb, toch voel ik me trots en voldaan dat ze nu echt op eigen benen staan. Zelf koken, zelf de was doen, zelf financieen regelen. Met vallen en opstaan, maar ze gaan het leren of hebben het geleerd.
    Echt opvoeden tot zelfstandigheid hoor, anders hangen ze op hun 40e nog aan je rokken:-) Groet, Hsm.

    BeantwoordenVerwijderen