maandag 5 september 2011

Mijn-Maandag-Tips

Plastic coderingen wil je weten van wat voor plastic je kind's schoolbeker gemaakt is

Maak zelf leuke enveloppen van oude tijdschriften

Natuurlijk zuinig blog een erg inspirerend blog met veel zelfmaakrecepten

Bewuste eenvoud nog eentje met recepten

  

en dan nog 3 boeken die ik zojuist heb geleend, mijn 1e indruk van de eerste is 'best wel veel vlees' en de laatste lees ik nu anders als de eerste keer omdat ik nu zelf weet wat er allemaal voor niks kan. Al vind ik hier geen boodschappen voor 10 of 25 cent..........oh nee, niet helemaal waar want ik heb aan het begin van het jaar in de opruimbak van X. allerlei kerstspul gekocht voor 10 cent per pakje. De stukken waarin ze verteld over liften vind ik erg grappig omdat we dat zelf op vakantie vroeger ook deden (lifters meenemen dan...)

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je weer terug bent!Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerste heb ik geleend bij bibliotheek , vond ik tegen vallen ..
    de tweede ga ik eens zien of ik die kan reserveren bij de bibliotheek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gevonden! Super dat je verder gaat op een andere blog! Vind je blogs altijd leuk om te lezen, het motiveert me enorm!

    Nog bedankt voor de tip van de rugtas bij a.ktiesport, de aankoop is geretourneerd en de rugtas heeft een goede bestemming gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bespaarmama, kijk dat zijn nou de leuke dingen om terug te horen, SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen