zondag 4 september 2011

Een nieuwe week........


Zo, met deze zondag is de week alweer ten einde en denderen we zo de nieuwe week weer in. Vanaf morgen sta ik weer 2 dagen per week op locatie, daar kan ik dan mooi van alles omheen plannen. Zo sta ik morgen bij een Deen winkel voor de deur en daar was de bloemkool mooi goedkoop, dus dat eten we sowieso deze week. Na het werk rij ik dan nog even naar een turkse winkel daar in de buurt om eieren te halen, die zijn deze week in de reclame: 30 voor 2 euro. Bij de Lidl zijn de witlof en worteltjes goedkoop dus die haal ik dan later deze week even op. Dinsdag in de pauze van mijn werk zal ik voor een mailvriendin echte sultana's gaan halen รก 7 cent per pakje die kunnen dan volgend weekend mooi mee naar de jaarlijkse lijstmeeting. Was toevallig vandaag nog bij een supermarkt waar de pakjes in de aanbieding 1 euro moesten kosten, je hebt dan 16 losse koekjes. Ik betaal er in die fabriekswinkel slechts 42 cent voor en dan heb je er 18! Scheelt allemaal weer......ik was ook juist vandaag naar de supermarkt gegaan omdat vanwege de eerste zondagsopening 10% korting werd gegeven op alle boodschappen en je kreeg gratis een zak hutspot mee bij het vlees. Ook nog 3 bussen pringles meegenomen, die waren weliswaar 1 euro per stuk maar dan kan ik nog zo'n speakertje aanvragen voor jongste Jutter. Die gaat mooi gelijk in de Sintzak en de chips schuil ik wel op voor een keer als extraatje. Gelijk bij de AH een Finish-vaatwas-startgeval teruggebracht, die dingen kosten gewoon € 12.99 nou dan was ik liever met de hand af hoor. Maar deze had ik gister meegenomen met een reden: je krijgt als je je kassabon opstuurt met dit formulier, 5 euro op je rekening gestort!! Dus gekocht, formulier vandaag op de post gedaan en ding retour naar de winkel onder het mom dat ik de verkeerde had gekocht, geen enkel probleem :-) en 5 euro verdiend. Meteen statiegeldflessen ingeleverd en alle oude kranten, plastic en glas weggegooid dat ruimt weer mooi op. Nu staan alleen alle zakken met in te leveren kleding voor de voddenboer nog in de bijkeuken maar die breng ik dan a.s. donderdag weg, levert ook wel weer iets van 20 euro op. Dat gaat allemaal in de huishoudpot want die is leeg maar dat komt vanzelf weer goed. Dinsdagochtend ook nog een shopje doen dat is dan ook weer € 22.50 en er liggen nog 2 klussen te wachten die vergen wat meer tijd en dat heb ik de komende week niet zoveel over dus dat word plannen maar we zijn weer op de goeie weg! Volgende week zaterdag de hele dag naar Friesland met een paar vriendinnen, dat word 2x anderhalf uur giebelen in onze bus, daar gezellig de hele dag kletsen met iedereen die je anders alleen "spreekt" via de mail en dan zondag heb ik een dag "over" dus dat word dan de klusdag. Kan ik mooi ondertussen als de machine rammelt de was opruimen, 2 vliegen in 1 klap ;-) Nu nog even het rooster van de jongste opsnorren want die moet dinsdag weer naar school.

1 opmerking:

  1. Wat een week weer!
    Hier vandaag de kinderen voor het eerst naar school , rooster gehaald door oudste ...

    Zie je zaterdag !!

    BeantwoordenVerwijderen