Kan niet is dood, wil niet ligt ernaast..................dat is wat in mij opkwam bij de zoveelste reactie ergens waar iets gratis werd aangeboden. De reactie was: oh zou ik graag willen maar ik heb geen vervoer..........punt! Ik zou dan denken als je iets écht graag wil hebben of écht nodig hebt dan doe je er alle mogelijke moeite voor? Nee, deze persoon niet, kiest alleen voor dit soort statements en bij mij vallen die steevast verkeerd, dat is mijn probleem dat weet ik ;-) maar ik denk graag in oplossingen niet in wat NIET kan!! Als je doorvraagt wordt er vaak gereageerd als door een bij gestoken: ja maar........ik ben zielig, ziek, zwak, misselijk, niet mobiel, ik wil niet vragen of een ander het mee wil nemen, enzovoorts. Mensen denk toch eens om, naar wat wél kan :-)
En daarom eindig ik dit korte blogje vandaag met
dit tijdschrift wat je gratis online kunt lezen.......





