maandag 12 januari 2015



Wat een kleurenpracht..........

Broches van Lil & Fig gemaakt van (gerecyclede) restjes stof!



Kledingbieb............




Zojuist in het nieuws gezien, ze zitten ergens in Utrecht. 
Ik zag leuke geupcyclede ontwerpen voorbij komen!

Lijkt me wel wat om eens wat aparte adresjes daar aan te doen. 
Ik kom er eigenlijk nooit...............







LIEFDE.............voor alles, in alles
Gewoon even de dingen die vandaag bij mij aanwaaien!!



maandag 5 januari 2015

TIP!! Gratis (of bijna) vis eten

Via deze link kan je de gevraagde gegevens invullen en zo 5 euro terugvragen
op de aankoop van een verpakking Queens vis


Let op! Er word nergens meer gevraagd om een waardebon wel om de kassabon

donderdag 1 januari 2015

Leven zonder afval........

Tja ik doe vreselijk mijn best maar met een "gewoon" huishouden waar ook nog twee mannen rondlopen die het allemaal maar lastig vinden, de nodige huisdieren en een reguliere baan en andere bezigheden is dat allemaal niet zo simpel. Toch ga ik de uitdaging wederom weer verder aan! Ik doe natuurlijk al geweldig mijn best met als het niet anders kan kopen van producten in statiegeldglas, overig glas word hergebruikt of uiteindelijk toch weer naar de glasbak gebracht. Zo ook het oud papier en plastic wat toch binnenglipt........Maarrr er blijft toch nog veel over wat uiteindelijk toch weggegooid moet worden! De truc is natuurlijk om "gewoon" alles zonder verpakking te kopen!! We zijn weer een stap verder want in een vlaag van verstandsverbijstering bezochten we vandeweek de zweedse woonwinkel. We moesten voor Mini-Jutter een matrasje halen voor in het nieuwe bedje bij papa. Deze hadden we online kunnen bestellen maar ik wilde ook persé de glazen bakken met PPRAdeksel kopen voor naar de slager. Deze werden niet verstuurd dus moesten we ons toch naar de winkel begeven, ik ben voorlopig wel weer genezen maar heb mijn bakken :-)


Ook heb ik wat stoffen zakdoekjes gekocht voor als de natteneuzenparade weer komt en wat stukjes pul besteld om zelf maandverbandjes te maken. Ik vermaak me wel.........

Hier nog wat leesvoer via NRC, uiteraard het blog van Emily Jane en Evelien


TIP!! Voor (bijna) niks naar de Gezondheidsbeurs Utrecht





Deze wordt weer gehouden in de Jaarbeurshallen van 5 t/m. 8 februari

Normaal kosten de toegangstickets € 20,- maar met de code RELATIE 
bestel je ze voor slechts € 1.50 dat zijn alleen de bestelkosten! 
(heb helaas niet zo snel kunnen achterhalen hoe hoog die zijn)

Bestellen doe je hier

 Deze aanbieding geldt alleen voor de eerste 400 bestellers 
dus wees snel als je er graag naartoe wilt.........

Ben je voor deze actie te laat maar wil je er toch naartoe, 
met de code VOORVkrijg je toch nog 25% korting!

Meer info over deze beurs vind je hier